Siirry sisältöön

Uuden verkkokauppamme avajaiset | Yli 50 vuotta huonekalukauppaa | Nopea toimitus

ASIAKASPALVELU

Onko tuotteessa reklamoitavaa?

Pariskunta ja Sinfonia jenkkisänky

Hupsista! Aina kaikki eivät mene putkeen

Hajosiko tuote tai saapuiko se viallisena? Pyydämme lähettämään reklamaatiot ja palautteet meille sähköpostitse, jotta saamme asian nopeasti käsittelyyn. Haluamme hoitaa asian mallikkaasti kerralla maaliin, joten liitäthän mukaan kaiken tarpeellisen tiedon.

Sujuvan palvelun vuoksi tarvitsemme reklamaation kirjallisena sähköpostitse. Emme voi ottaa tuotereklamaatioita käsittelyyn puhelimitse.


Kirjallisella käsittelyllä varmistamme, että kaikki tarvittava tieto on saatavilla reklamaation hoitamiseksi mahdollisimman nopeasti ja asiakaslähtöisesti. Usein tuotereklamaatio vaatii myös valmistajan tai maahantuojan toimia ja kirjallisesti tehty reklamaatio saadaan myös edellä mainittujen tahojen tietoon välittömästi.



1. Ota kuvat virheestä


Ota kuvat virheestä. Hyvä tapa on ottaa lähikuvat sekä kuva, jossa tuote näkyy kokonaisuudessaan. Joissakin tapauksessa lyhyt video voi olla tarpeen.



2. Ota kuva tai kopio ostokuitista


Verkkokaupan tilauksista löydät tilausvahvistuksen antamastasi sähköpostiosoitteesta ja riittää, jos ilmoitat meille tilausnumeron ja päivämäärän. Myymäläostoissa kuitti on paperinen kuitti, jos voit ottaa valokuvan.



3. Lähetä tiedot sähköpostilla


Sähköpostiin tarvitaan vähintään seuraavat tiedot:

  • Omat yhteystiedot, osoite ja puhelinnumero

  • Missä osoitteessa tuote sijaitsee tällä hetkellä

  • Kerro tarkasti virheestä, kerro milloin virhe on havaittu

  • Kerro miten toivot asian hoidettavan kuntoon

  • Jos kyseessä on kuljetusvaurio, niin kerro onko vauriosta mainittu kuljetusliikkeelle luovutushetkellä



4. Lähetä sähköposti suoraan myyntipisteeseen


Jos tuote on ostettu verkkokaupasta: verkkokauppa@lahdesmaki.fi

Jos tuote on ostettu Ilmajoen myymälästä: info@lahdesmaki.fi

Jos tuote on ostettu Vaasan myymälästä: vaasa@lahdesmaki.fi


Jos et ole varma ostopaikasta tai jos osto on tehty muulla tavoin, voit laittaa sähköpostin info@lahdesmaki.fi osoitteeseen.