ASIAKASPALVELU
Onko tuotteessa reklamoitavaa?

Hupsista! Aina kaikki eivät mene putkeen
Hajosiko tuote tai saapuiko se viallisena? Pyydämme lähettämään reklamaatiot ja palautteet meille sähköpostitse, jotta saamme asian nopeasti käsittelyyn. Haluamme hoitaa asian mallikkaasti kerralla maaliin, joten liitäthän mukaan kaiken tarpeellisen tiedon.
Sujuvan palvelun vuoksi tarvitsemme reklamaation kirjallisena sähköpostitse. Emme voi ottaa tuotereklamaatioita käsittelyyn puhelimitse.
Kirjallisella käsittelyllä varmistamme, että kaikki tarvittava tieto on saatavilla reklamaation hoitamiseksi mahdollisimman nopeasti ja asiakaslähtöisesti. Usein tuotereklamaatio vaatii myös valmistajan tai maahantuojan toimia ja kirjallisesti tehty reklamaatio saadaan myös edellä mainittujen tahojen tietoon välittömästi.
1. Ota kuvat virheestä
Ota kuvat virheestä. Hyvä tapa on ottaa lähikuvat sekä kuva, jossa tuote näkyy kokonaisuudessaan. Joissakin tapauksessa lyhyt video voi olla tarpeen.
2. Ota kuva tai kopio ostokuitista
Verkkokaupan tilauksista löydät tilausvahvistuksen antamastasi sähköpostiosoitteesta ja riittää, jos ilmoitat meille tilausnumeron ja päivämäärän. Myymäläostoissa kuitti on paperinen kuitti, jos voit ottaa valokuvan.
3. Lähetä tiedot sähköpostilla
Sähköpostiin tarvitaan vähintään seuraavat tiedot:
Omat yhteystiedot, osoite ja puhelinnumero
Missä osoitteessa tuote sijaitsee tällä hetkellä
Kerro tarkasti virheestä, kerro milloin virhe on havaittu
Kerro miten toivot asian hoidettavan kuntoon
Jos kyseessä on kuljetusvaurio, niin kerro onko vauriosta mainittu kuljetusliikkeelle luovutushetkellä
4. Lähetä sähköposti suoraan myyntipisteeseen
Jos tuote on ostettu verkkokaupasta: verkkokauppa@lahdesmaki.fi
Jos tuote on ostettu Ilmajoen myymälästä: info@lahdesmaki.fi
Jos tuote on ostettu Vaasan myymälästä: vaasa@lahdesmaki.fi
Jos et ole varma ostopaikasta tai jos osto on tehty muulla tavoin, voit laittaa sähköpostin info@lahdesmaki.fi osoitteeseen.
